پوشش کف اتاق به قدری دارای اهمیت است که طراحان داخلی کف اتاق را پایه اصلی دیزاین و طراحی دانسته و معتقدند در طراحی؛ سایر ارکان باید متناسب با کف انتخاب شوند.

در طراحی به سبک کلاسیک پارکت و لمینیت می توانند بهترین پوشش برای تزئین و آرایش محیط کار و یا زندگی باشد و تاریخچه استفاده از پارکت به سال 1693 در کاخ ورسای فرانسه برمی گردد.


لطفاً از ادامه مطلب دیدن فرمایید...





در استفاده از پارکت و لمینیت متناسب با دکوراسیون کلاسیک یکسری شاخص ها وجود دارند که باید به دقت مورد توجه قرار بگیرند.

در دکوراسیون کلاسیک اولین نکته رعایت رنگ پارکت لمینیت است بعنوان مثال استفاده از پارکت و لمینیت هایی که تونالیته قرمز دارند می توانند جلال ،گرمی و صمیمیت خاص به محیط کار و زندگیمان ببخشند.

استفاده از رنگهای تیره مانند ونگه  که حس ارتباط با طبیعت و زمین را برای ما ایجاد می کنند که  همراه با مبلمان روشن  می تواند زیبایی چشم نوازی خلق نماید.

جنس پارکت نیز از جمله موضوعاتی است که حتما در دکوراسیون کلاسیک باید مورد توجه قرار گیرد و مرغوبیت لمینیت می تواند نقشی بی بدیل در طراحی های کلاسیک داشته باشد بعنوان مثال لمینیت های آلمانی موجود در بازار ایران از جنس و رنگ با ثبات بالا و متنوعی برخوردار بوده و یا پارکت های بلژیکی باتوجه به جنس مرغوبشان میتوانند گزینه مناسبی برای انتخاب ما باشند.



ابعاد پارکت ها هم می توانند موضوعی اساسی در استفاده از پارکت و لمینیت ها در طراحی کلاسیک باشند باتوجه به اینکه ذهنیت اکثر ما از پارکت همان پارکت های چوبی قدیمی در اشکال هندسی کوچک بوده و با توجه به اینکه اکثر لمینیت های موجود در بازار ایران دارای عرض 20 سانتی می باشند به نظر می رسد پارکت لمینیت های با عرض 12 سانتیمتری می تواند فضایی زیبا و نوستالژیک را برای هر مخاطبی تداعی کرده و در این حوزه  لمینیت های کرونو اورجینال شاید بهترین انتخاب برای هر خریداری باشند.

 قطر لمینیت نیز از جمله موضوعاتی است که در دکوراسیون کلاسیک هرگز نباید از نظر دور انگاشته شود و با توجه به اینکه لمینیت های موجود در بازار ایران اکثرا 7میل،8میل،10میل و یا 12 میل می باشند بدون شک پارکت لمینیت 12 میل بهترین گزینه برای انتخاب در دکوراسیون کلاسیک می باشد

 










#پوشین_دکور #تینو #ابزارآلات_پارکت #قرنیز #دیوارکوب #دیوارپوش #قرنیزپافیلی #قرنیز_پافیلی #پارکت #پارکت_لمینت #لمینیت #لمینت #کفپوش #کاغذدیواری #تاشو #ابزارmdf #ام_دی_اف #ترمو #روکشpvc #معماری #طراحی #طراحی_داخلی #چوب #دیزاین #اصفهان

#pooshindecor #tino #parket #parquet #laminate #laminateflooring #cornice #wallcover #floor_covering #wallpaper #folding #mdf #pvc #tools #wood #disign #architecture  #esfahan #isfahan