گروه نگهبان ( بزرگترین و گسترده ترین برند استان اصفهان در طراحی ، معماری و دکوراسیون داخلی با بیش از 37 سال سابقه درخشان) فعالیت خود را در زمینه فرش و موکت و پرده و ارائه انواع مواد اولیه دکوراسیون داخلی و مورد مصرف در ساختمان از سال 1360 آغاز نمود و گروه پوشین دکور در سال 1370 تشکیل گردید که در حال حاضر برترین فعال و تامین کنندگان مواد اولیه دکوراسیون داخلی و ابزارآلات در استان اصفهان می باشد.

گروه پوشین دکور افتخار دارد با عرضه محصولات کیفی و تضمین مرغوبیت کالاهای عرضه شده با خدمات مناسب، مجموعه ای کامل از مشتریان ریزبین و نکته سنج را گردآوری نماید و با بهره گیری از تجربیات ایشان مسیر ترقی و ارتقا را طی نماید.

این گروه  مجموعه ای از محصولات سازگار با محیط زیست را عرضه نموده که در جهت تلاش برای مشارکت در داشتن طبیعتی عاری از آلودگی های زیست محیطی و اکوسیستم سالم برای سلامت افراد ، گام برمیدارد.

برای غلبه بر چالش بزرگ حفاظت از محیط زیست که امروزه فراروی بشریت قرار گرفته است ، ضروری ترین و تنها راه عمده ، همکاری در راستای راه حل های کارشناسی شده است.

گروه پوشین دکور  با طراحی، تولید و عرضه محصولات پاک با هدف ارتقای کیفیت زندگی، همراه با حفظ و بهبود سلامتی مصرف کنندگان در این جهت گام برداشته و محصولات خود را اعم از ابزارآلات ، پارکت ، دیوارپوش ، کاغذدیواری ، چوب ، صفحات MDF ، چمن مصنوعی ، فوم سایلنت و.......  تحت این نام ارایه نموده است.

محصولات ارائه شده توسط پوشین دکور ، عموما با استفاده از منابع جنگل های تجدید پذیر مانند کاشت یک درخت به ازای قطع هر درخت، تهیه می شوند و همچنین در تولید این محصولات کلیه پروتوکل ها و استانداردهای مربوط به مواد برگشت پذیر به طبیعت ، برای حفظ چرخه ی سالم طبیعت ، رعایت می شود.

 

تعدادی از محصولات انحصاری که توسط پوشین دکور در استان اصفهان عرضه میگردد :

 

1 _ ابزارآلات و پروفیل تینو ( برند تولید به صورت انحصاری پوشین دکور در ایران – مغزی MDF متریال مالزی با روکش PVC کره ای )

2 _ پارکت لمینت فلورپن ( FloorPan ) تولید کارخانجات بزرگ کاستامونو انتگره ترکیه و روسیه

3 _ پارکت ، پارکت لمینت ، چمن مصنوعی ، کفپوش و..... بری الوک بلژیک ( BERRY ALLOC )

4 _ پارکت لمینت بالتریو بلژیک ( balterio )

5 _ پارکت لمینت اکسپرت پرو بلژیک ( Xpert Pro )

6 _ چوب ترمو تیلو اتریش ( tilo )

7 _ موکت سیزال آلمان ( Sisal )

8 _ صفحات ام دی اف کایسر هییم متریال آلمان ( Kaiser heim )

9 _ اکسسوری فانتونی ( Fantoni )

10 _ کاغذدیواری راش آلمان ( Rasch )

11 _ کاغذ دیواری ماربورگ آلمان ( Marburg )

12 _ کاغذ دیواری روبرتو کاوالی ایتالیا ( Roberto Cavalli )

13 _ کاغذدیواری کیریستیانو ماسی ایتالیا ( cristiana masi )

و.......